Lépj be a mindenmentes ételköltemények ínycsiklandó világába!

All in – Ízletes paleo és vegán finomságok

Czanik Balázs fitness edző, a Capoeira aerobik megalkotója életében a legfontosabb szerepet a mozgás tölti be, emellett pontosan tudja, hogy az egészséges életmódhoz ugyanúgy hozzátartozik a kiegyensúlyozott táplálkozás is.

Ezért készített már több receptkönyvet, melyekben természetes alapanyagokból készült, szénhidrátcsökkentett ételek, finom desszertek találhatók. Ezúttal Kiss Enikővel, az All in – natural food alapítójával mindenmentes étkeket alkottak.

Mindenmenteseket, vagyis olyanokat, melyekben minden jó megtalálható, és fogyasztásuk során nem kell az allergiától, egyéb egészségügyi problémáktól tartani.

Kiss Enikő saját egészségügyi problémái és igényei miatt kísérletezte ki az első fagyikat, melyekre azonnal óriási igény mutatkozott. Ezután pedig az álmait követve elindult azon az úton, amely során sokféle egészséges élelmiszert alkot, emberek ezreinek segítve ezzel.  Hiszen az utóbbi években jelentősen megnövekedett az ételallergiások száma, velük együtt szerencsére az egészségtudatosaké is.

Czanik Balázs és Kiss Enikő: All in – Ízletes paleo és vegán finomságok című könyve hatalmas segítséget nyújt az ételallergiások és a tudatosan táplálkozók számára. Bátran elkészíthetik otthonukban a legfinomabb fogásokat úgy, hogy nem kell választaniuk: egészséges vagy finom legyen.

Reform pásztortarhonya

Hozzávalók:

1 nagy fej hagyma 2 teáskanál csemege füstölt pirospaprika 2 teáskanál füstöltpaprika 1 db sárga paprika 1 db kisebb paradicsom 1 tasak Szafi Free tarhonya 1 db padlizsán 3 db nagy édesburgonya ízlés szerint só, bors

Hozzávalók a „tejfölhöz“:

2 evőkanál All in natúr élőflórás kókusztej – „joghurt“ 2 evőkanál All in sajtkultúrával érlelt kókusztej „sajtkrém“ ¼-ed tk olívaolaj 1-2 csepp citromlé 2 gerezd zúzott fokhagyma

Elkészítés:

A tarhonyát a csomagoláson szereplő utasítás alapján elkészítjük. Felkockázzuk az édesburgonyát, megmossuk a paprikát és paradicsomot, majd apró darabokra vágjuk. Olívaolajon megfonnyasztjuk a hagymát, levesszük a tűzről, megszórjuk a pirospaprikával. Hozzátesszük a paprikát, a paradicsomot és egy kis vizet (kb ½ dl). Visszatesszük a tűzre, pár percet rotyogtatjuk, szétfőzzük a zöldségeket benne. Beletesszük a felkockázott édesburgonyát, sózzuk, borsozzuk. Fedő alatt kb. 20 perc alatt megpuhul. Hozzákeverjük az elkészült tarhonyát. Padlizsán bacon készítése: a padlizsánt megmossuk, végeit levágjuk, meghámozzuk, felkockázzuk, majd egy tálba tesszük, és megszórjuk Himalája sóval, füstölt pirospaprikával, és hozzáadjuk a 2 gerezd zúzott fokhagymát. Összekeverjük, és 1-2 órát pihentetjük. Az olívaolajat felhevítjük, és pár perc alatt megsütjük. A bacon darabokat kivesszük, papírtörlőre tesszük.  A tejföl hozzávalóit összekeverjük. A tarhonyát egy kis lábasban tálaljuk, rászórjuk a bacont és „tejföllel“ meglocsoljuk. Díszíthetjük paprika karikával és félbevágott koktélparadicsommal.

Forrás: Napidoktor.hu


Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.