5 millió forint egy új tornateremhez – Melyik iskola kapja?

Két nagyvállalat együttműködve új kampányt indított, amely az ország általános és középiskolái számára tornaterem-felújítási lehetőséget kínál. A július 20-ig tartó program keretében azok a vásárlók, akik a SPAR üzleteiben P&G termékeket vásárolnak, hozzájárulnak, hogy több mint 25 iskola megnyerhesse az összesen 5 millió forint értékű nyeremény valamelyikét.

A KSH 2015-ös adatai szerint jelenleg több mint egymillió gyermek jár általános iskolába valamint középfokú oktatási intézménybe. Az összesen 8357 oktatási intézményt célzó program kezdeményezői nem véletlenül választották a támogatásnak ezt a módját: a két vállalat elkötelezett a gyermekek egészséges fejlődéséért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében javítsák az iskolások mindennapos sportolási lehetőségeit, és növeljék ezáltal a gyermekek sport és mozgás iránti szeretetét.

A Procter&Gamble és a SPAR Magyarország közös társadalmi felelősségvállalási kampányának keretében az ország minden iskolája lehetőséget kap a másfélmillió forint értékű fődíj vagy az egymillió „Fontosanak tartjuk a gyermekek egészséges fejlődését, és támogatjuk, hogy a sport szeretete ne csak a különórák, délutáni edzések vagy szabadtéri mozgás következtében alakuljon ki, hanem igen jelentős szerepet kapjon az iskolai tornaórák kereteiben is. Ehhez elengedhetetlen egy jól felszerelt és biztonságos tornaterem.” – mondta Matej Podobnik, a Procter&Gamble közép-európai régiójának kommunikációs menedzsere. „Kezdeményezésünkkel az a célunk, hogy ne csupán felhívjuk az emberek figyelmét a sport jelentőségére, de mozgósítsuk is őket, és tudatosítsuk, hogy most egy apró mozdulattal – azzal, hogy hová nyúlnak a polcokon – tudatos döntést hozhatnak, és ezzel változásokat indíthatnak el több száz kisiskolás életében.”

„Nagyon örülünk, hogy egy olyan program mellé állhatunk, amely kiemelten fontos a gyermekek és családjaik életében. A gyerekek hétköznapjaiknak a felét az iskolában töltik, ezzel a kampánnyal pedig mi is hozzájárulhatunk a mindennapos testnevelésórák fejlesztéséhez” – tette hozzá Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. “A napi mozgás minősége legalább olyan fontos, mint a mennyisége, és ehhez a gyermekeknek megfelelő és biztonságos tornaeszközökre van szüksége. Most a vásárlókkal együtt támogathatjuk a gyermekek fizikai és szellemi fejlődését.”

Gyerekszáj: Milyen lenne álmaid tornaterme?

Ugrálóvár, konditerem, úszómedence… Csak néhány dolog azok közül, amit iskolás gyerekek soroltak fel, amikor  álmaik tornaterméről kérdezte őket. A kisfilmből kiderül, hogy a kisiskolások egyik kedvenc mozgásformája az ugrálóvár; sokan szívesen látnának ilyen eszközt iskolájuk tornatermében. A megkérdezett diákok több mint háromnegyede sivárnak tartja a tornetermük megjelenését is: a legtöbb kislány szerint jó lenne, ha több színes dekoráció jelenne meg, míg a kisfiúk kedvenc csapatuk és sportolóik képeit látnák szívesen a falakon. A különböző kívánságok, mint például boxzsák, úszómedence és pingpongasztal mellett volt, aki az egész tornatermet egy óriás homokozóvá változtatná.

Forrás: https://napidoktor.hu/index