Kirúgták Rihanná-t 2012-08-10 Sztáregészség Megosztás: Tweet Túlságosan szexinek ítélte meg Rihannát a Nivea cég új vezetője, aki szerint a vállalattal tavaly leszerződött barbadosi énekesnő, nem illik bele a globális bőrápolási márka családbarát arculatába. A feltűnő külsejéről és érzéki videoklipjeiről híres előadó a cég számos reklámjában feltűnt. A bőrápolási márka pedig szponzorként segítette az énekesnő tavalyi világkörüli turnéját. A Nivea anyavállalataként működő Beiersdorf cég új vezetője, Stefan Heidenreich azonban egyértelműen kijelentette, hogy Rihanna "nem passzol" a márka arculatához – olvasható a The Daily Telegraph brit napilap honlapján. A cég egyik reklámjában egy család látható, amelynek tagjai Nivea krémmel kenik magukat, miközben az énekesnő California King Bed című slágere szól a háttérben. A számhoz tartozó eredeti videoklipben azonban az előadó harisnyában és fehérneműben hempereg kedvesével az ágyon. "A Rihanna közreműködésével készült reklám nem megfelelő" – húzta alá a német sajtónak nyilatkozva a 49 esztendős Heidenreich, hozzátéve, hogy nem érti, miként lehet összefüggésbe hozni Rihannát a Nivea céggel, amely olyan értékek közvetítésére törekszik, mint a bizalom, a család és a megbízhatóság. Amikor a vállalat tavaly nagykövetének szerződtette az énekesnőt, még úgy fogalmaztak, "rendkívül izgatottak" az együttműködés miatt. Az amerikai Forbes magazin júliusi száma szerint a Niveával kötött szponzori megállapodásának köszönhetően az énekesnő harmadik helyre került a lap harminc leggazdagabb harminc éven aluli hírességet felvonultató listáján, a 2011 májusa és 2012 májusa között keresett mintegy 53 millió dolláros jövedelmével. vid4u.init(480,360,’Yxu0FQQ9yi’,null,3); Forrás: