Bőrbarát termékek a mindennapi higiénia érdekében

Hipoallergén termékcsaládot fejlesztett és dob piacra a Zewa

Az Essity márkacsoport tagja természetes eredetű, színezékek és illatanyagok hozzáadása nélkül készült termékekkel jelentkezik

A Zewa, az Essity vállalat egészségügyi és higiéniai termékeinek nemzetközi portfóliójához tartozó márkája1 bemutatja a toalettpapírokból és zsebkendőkből álló Zewa Natural Soft termékcsaládot. A teljes kínálata 100%-ban természetes, biológiailag lebomló rostokból készül, színezékek és illatanyagok hozzáadása nélkül, hipoallergén, valamint műanyag csomagolása teljesen újrahasznosítható. Ennek köszönhetően a Zewa új termékcsaládja a lehető leginkább környezetbarát és bőrbarát.

A legújabb Essity Essentials Initiative 2020-20212 felmérés szerint a fenntarthatóság és a környezetvédelem témája sokak számára kiemelt prioritássá vált. A felmérésből kiderült, hogy a társadalom tudatosabb lett a higiéniai termékekkel, valamint azok összetételével és újrahasznosítási lehetőségeivel kapcsolatban. Az is tisztán látszik, hogy manapság szinte minden második fogyasztó odafigyel a higiéniai termékek környezeti hatásaira, valamint azok aránya, akik a higiéniai termékek kiválasztásánál a fenntartható fejlődést tartják a legfontosabb szempontnak, kevesebb mint egy év alatt 18%-ról 31%-ra nőtt2. Az Essity fontos stratégiai célja olyan fenntartható és biztonságos termékeket előállítani, amelyek kényelmesebbé teszik az életünket és szinergiában vannak az élőhelyünkkel.

A fenntarthatóság kiemelten fontos számunkra. Az emberek jólétét azáltal javítjuk, hogy olyan termékeket és megoldásokat kínálunk, amelyek fontos szerepet játszanak a mindennapi életben. Szívügyünk a bolygónk sorsa, amelyben társadalmunk és a következő generációk élni fognak – ennek okán a környezettudatosság és az ökológiai lábnyom csökkentése üzleti fejlődésünk motorja. Fejlesztéseinkkel olyan hosszútávú megoldásokat igyekszünk megteremteni, melyek a célunkat szolgálják.” – hangsúlyozta Forgách Réka, a Zewa Brand menedzsere.

Használjunk bőrbarát termékeket a mindennapi higiénia érdekében

Az Essity Zewa márkája folyamatosan tanulmányozza a fogyasztói igényeket és gyűjti a vásárlói visszajelzéseit, majd ezeket figyelembe véve alkotja meg újdonságait. A most polcokra kerülő Zewa Natural Soft termékcsalád tagjai hipoallergének, valamint természetes anyagokból, hozzáadott színezék és illatanyagok nélkül készülnek annak érdekében, hogy a fogyasztók a már megszokott Zewa minőséget zöld köntösben is megtapasztalják.

Továbbá a Zewa Natural Soft papírtermékek gyártási folyamata természetes, fehérítetlen szálat használ, amelyek a rostok színéhez hasonló finom, krémes árnyalatot adnak a papírnak.

Célunk egy olyan termékcsalád megálmodása volt, ami jó a bőrnek és a jó környezetnek is!” – hangsúlyozta Forgách Réka.

A már megszokott technológia itt is visszaköszön, hiszen a toalettpapír és az Aqua Tube® toalett-guriga vízzel érintkezve teljesen lebomlanak, mivel 100% -ban lebomló anyagokból készülnek.

Az Essity elkötelezett aziránt, hogy minimalizálja a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét, és azt a célkitűzést követi, hogy 2025-ig csomagolóanyagainak 85%-át megújuló vagy újrahasznosított anyagokból állítsa elő. A Zewa már eddig is jelentősen hozzájárult a vállalat fejlődéséhez: 2020 óta minden, a magyar piacon elérhető Zewa termék csomagolása 100%-ban újrahasznosítható. Ezen túlmenően, a most bevezetett Zewa Natural Soft termékcsalád csomagolóanyagai már 30%-ban újrahasznosított műanyagot tartalmaznak annak érdekében, hogy csökkentsük termékeink szén-dioxid-kibocsátását.

  1. Magyarországon a céget az Essity Hungary Kft. képviseli.
  2. http://reports.essity.com/2020-21/essentials-initiative-survey/results.html#filter=.s-recommended

Forrás: https://napidoktor.hu/index