A tej és a tejtermékek fogyasztását ösztönző kampány indult 2020-06-01 Blog, Napi Hírek 1 Kommentelés Megosztás: Tweet Június közepéig tart az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampánya, amely a fogyasztói tudatosság erősítése mellett törekszik a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetésére is. Feldman Zsolt, az AM mezőgazdaságért és vidékfejlesztésért felelős államtitkára a kampány sajtótájékoztatóján a közlemény szerint elmondta: a kormány gazdaságvédelmi akcióterve védőhálót nyújt a magyar vállalkozásoknak, hiszen a munkahelymegtartó bértámogatások, vagy a hiteltörlesztési moratórium alapvető segítséget jelentenek számukra. Külön figyelem irányul a mezőgazdasági termelésre és élelmiszerellátásra, ezért biztosítanak ingyen hitelt a gazdálkodóknak, nyújtanak vissza nem térítendő támogatást 8 milliárd forint értékben az élelmiszeriparnak és 1,8 milliárd forint értékben a tejtermelőknek. A kormány azt várja el a hazai kiskereskedelemtől, hogy a maguk eszközeivel segítsék, ösztönözzék a magyar tej- és tejtermékek fogyasztását. Giczi Gergely, az AMC ügyvezető helyettese ismertette, hogy az idei kampányban a fiatalok és a fiatal felnőttek kerülnek fókuszba, ennek megfelelően a kampány az online térben zajlik majd, jelentős közösségi média aktivitással. Az ENSZ Mezőgazdasági és Élelmezési Világszervezete (FAO) június 1-jét jelölte meg a Tej világnapjának. Idén a Tej Terméktanács, az agrártárca és az AMC támogatásával június 3-4. között szervezi meg rendhagyó Tej világnapi rendezvényét az online térben. A jatek.tejsziv.hu oldalon és a terméktanács közösségi oldalain játékokkal, tejtermékkel főző sztárszakácsokkal és más közismert személyekkel várják a gyerekeket és felnőtteket. A Tej. Szívvel-lélekkel! – Fogyassz minden nap tejterméket! szlogen alatt futó kommunikációs kampány a rendezvény médiatámogatását követően online megjelenésekkel folytatódik, és véleményvezérek közreműködésével elindul a “tejbajusz” felhívás is. Forrás: https://napidoktor.hu/index Egy válasz Horváth Anett 2020-06-01 Nem kellene a tejtermékek fogyasztása mellett kampányolni, sőt inkább le kellene beszélni az embereket róla. Több a hátránya, mint az előnye. A felnőtt emberek egy jelentős részében már nincs meg az enzim, hogy lebontsa és gyulladásfokozó hatása is van. Embergyereknek embertej, borjúnak tehéntej, gidának kecsketej való. Az állatok sem isszák egymás tejét.
Horváth Anett 2020-06-01 Nem kellene a tejtermékek fogyasztása mellett kampányolni, sőt inkább le kellene beszélni az embereket róla. Több a hátránya, mint az előnye. A felnőtt emberek egy jelentős részében már nincs meg az enzim, hogy lebontsa és gyulladásfokozó hatása is van. Embergyereknek embertej, borjúnak tehéntej, gidának kecsketej való. Az állatok sem isszák egymás tejét.