Kilencedszer lett Superbrands-díjas a Prímagáz 2013-06-28 Zöld Megosztás: Tweet Idén kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands, hatodik alkalommal a Business Superbrands díjakat. A Prímagáz 2013-ban is elnyerte mindkét elismerést, ezzel a gázszolgáltatók között egyedülállóként elmondhatja, hogy minden évben a legjobb márkák közé választották a szakértők. A Superbrands számára minden korábbinál fontosabb a fogyasztók véleménye, így a bizottság értékelése idén kiegészült a GfK Piackutató Intézet fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatásával. A Superbrands díjat 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság ítéli oda, az idén hatéves a Business Superbrands-ről pedig 16 fős szakértő bizottság döntött. A díjat odaítélő grémium az ágazat elismert szakembereiből áll. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az elismerés irányt mutat a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát ad a hazai cégeknek a sikeres márkaépítéshez. A Prímagáz Zrt. azon kevés márkák egyike, amelyek a Superbrands magyarországi megjelenése óta minden évben, mindkét kategóriában megkapta a Superbrands és Business Superbrands díjat – a magyarországi PB- gázszolgáltatók közül egyedüliként! A Nemzetközi Superbrands programról Közel húsz évvel ezelőtt indították útjára a programot Nagy-Britanniában marketinggel és kommunikációval foglalkozó szakemberek. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta (1995) a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész közel 90 országában jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert személyiségek kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik. A Business Superbrands programról Az idén hatéves Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. A bizottság elé kerülő lista a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát, céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak. Forrás: