Vásárolj öko szatyorral!

Február 10-én kerültek egy hipermarket polcaira a Makány Márta által tervezett bevásárlótáskák, melyeket limitált szériában, Valentin-napi meglepetésnek szánt a divattervező és az áruházlánc.

A környezetbarát táskával ezentúl akár a nagybevásárlást is divatosan, elegánsan intézhetjük. Lola, Csomor Csilla, Farkasházi Réka és Barbee, akik számtalan eseményen viselték már Makány Márta csodaszép ruhakölteményeit, örömmel vettek részt az ökotáska bemutatóján.

Makány Márta divattervező és egy ismert hipermarket egy igazán egyedi ajándékkal szerette volna meglepni Valentin-nap alkalmából az áruházlánc vásárlóit. A kifejezetten erre az ünnepre készült, limitált szériájú táska különlegessége, hogy mindkét oldalán más-más design bukkan fel, hamisítatlan Makány design elemekkel. Az egyik oldalon hatalmas, színes virágokkal kiegészített állatbőr minta látható, míg a másik oldal egy visszafogottabb, farmerre emlékeztető kép jelenik meg. A nagy gonddal készült, környezetbarát táska tökéletes választás bevásárláshoz, hiszen hatalmas mérete miatt minden elfér benne.  Makány Márta és a bevásárlóközpont együttműködésének első termékéhez 599 forintért juthatnak hozzá a vásárlók, de érdemes sietni, hiszen korlátozott – mindössze 50 000 darabos – példányszámban kerül a polcokra.

taska

„Mindenféle öltözethet remek kiegészítő, és jó a mérete. Szerintem ez egy praktikus darab. Az pedig egy nagyon jó tendencia, hogy a nagyobb áruházakban már szinte mindenhol lehet ökotáskákat vásárolni.” – nyilatkozta Csomor Csilla. „Én is támogatom azt, hogy amivel csak lehet, óvjuk a környezetünket, és ez a táska egy környezettudatos darab.” – vette át dedikált táskáját Farkasházi Réka. Lola amellett, hogy imádta a rockerlányos öltözékhez passzoló farmeres oldalát a táskának, ill. a romantikusaknak szánt virágos, állatmintás oldalt külön kiemelte, hogy mennyire bátor Márta részéről az, hogy márkáját ezzel az akcióval mindenki számára elérhetővé tette: „Minden nő imádja a divatot, és Márta rengeteg ruhát készít nekünk. Az, hogy most bárki megveheti, szerintem nagyon nagy ötlet.”

Makány Márta az áruházlánc megkereséséről a tervezőnő így mesélt: „Boldogan tettem eleget a felkérésének, hiszen a környezettudatosság mindig is központi kérdés volt nem csak személyes, hanem divatházam életében is. Az elkészült ruhákat fel nem használt anyagokból készített ruhazsákokban adjuk át a vendégeknek. Ez az együttműködés lehetőséget nyújt arra, hogy egy sokkal szélesebb körnek szerezzek örömöt terveimmel.” A modern formavilággal párosuló, praktikumot és kényelmet sugárzó megjelenéssel Makány Mártának bevallott célja jótékony hatást kifejteni a hazai környezetkultúrára.

taska_2

A neves hipermarket Magyarországon most először dob piacra ismert tervező által készített bevásárlótáskát, de külföldön több híres divattervezővel működött már együtt. Általános tapasztalat, hogy a limitált szériás darabok néhány nap alatt elfogynak a boltokból, és később az eredeti ár sokszorosáért cserélnek gazdát a különböző online aukciós portálokon. Az áruházlánc a hipermarketek között elsőként vezette be Magyarországon a fizetős szatyrokat, és ezzel egyidejűleg számos környezetkímélő alternatívát kínált vásárlóinak. Ezek sorába illeszkedik az új, divatos Makány Márta bevásárlótáska.

Minden eladott táska árából a bevásárlóközpont 20 forintot jótékony célra fordít. A tavalyi évben a vállalat „ Az év támogatottja” program és a karácsonyi kuponos adománygyűjtés eredményeképpen összesen 40 millió forinttal támogatta az Ökumenikus Segélyszervezetet, és a Makány Márta táskák árából felajánlott, összesen 1 millió forinttal is a szervezet munkáját segíti.

Forrás: