Art of Home trend – ízlés és érték randevúja 2013-02-05 Lakberendezés Megosztás: Tweet A bútor a lakás lelke. A lakberendező így hát maga a lélekformáló. Akinek az ízlése, a látásmódja, az életfelfogása hosszú évekre meghatározza a berendezett lakás lakóinak hangulatát, érzéseit, életmódját. Az életmód alakító felelőssége a saját kreativitása: ez az ő szabadsága és egyben a korlátja is. Ha nincs szárnyaló képzelete, a sematizmus csapdájába hamar beleránt másokat is; ha meg túllépi megbízója ízlését, sosem érzik jól magukat a kényszerkörnyezetbe helyezettek. Ezért hát a lakberendező kényes egyensúlyban él: mások életterének befolyásolásával kísérletezik nap mint nap. A vizsga eredménye gyakran egy életre, legalábbis hosszú évekre szól. Az Art of Home munkatársai, Zarándy Bernadett vezetésével sokféle finom ízlés tudói. A kihívóan korszerű és a klasszicista hagyománykövető, a funkcionálisan egyszerű és a látványélményre épülő felfogás ugyanúgy részei színes alkotói palettájuknak, mint az emberekkel való szót értés és megértés, amelyek alapjai az értékes szaktanácsadó tevékenységüknek. Mindehhez megértő türelem és nyitottság a sokféle ízlés befogadására és megértésére, amely napi munkájuk alapja. Szeretettel, kedvességgel, jókedvűen – erre számíthat, aki ellátogat a budaörsi szalonukba, az Art of Home magyarországi bemutatótermébe. A látogató itt nem vásárló, hanem vendég, akinek – ha megtetszik valami – és megvásárolja – külön köszönet jár érte. A szalon gazdái jól tudják: a bútorvásárlás nem a gyors döntések műfaja, itt a megfontolt tervezésnek, a szakszerű tanácsoknak sokkal nagyobb szerepe van, mint bárhol a kereskedelemben. Ezért hát az itt dolgozók nem is kereskedők, hanem szíves vendéglátók. Február esős szombatján – a tervek szerint ezután rendszeresen – szakszerű és kedves tárlatvezetést tartottak a budaörsi bútorhangárban. Az első szakmai nap témája az olasz dizájn volt. A legnevesebb olasz bútorgyártók és formatervezők termékei között Gianfranco Romagnoli, az Osteria Italiana L’Aranceto tulajdonosának olasz ételeivel és Marcello Baldoni előadásában itáliai dallamokkal tették emlékezetessé a találkozót. A 2400 nm-es bútorutcákban megismerkedhettünk az átlag vásárló számára korában csak képekről ismert olasz, német, spanyol és amerikai gyárak bútoraival és lakberendezési termékeivel. Ezeknek a tárgyaknak a jelentős része ez idáig nem volt jelen a magyar piacon. Jelentős részük úgynevezett trendi termék, ismert és neves európai bútorszalonokban láthatóak, nemcsak magánlakások berendezéseiként, hanem elegáns szállodákban is. Néhány márkanév a közel 150 lakberendezési terméket és kiegészítőket gyártók közül, amelyekkel kapcsolatban állnak: Guzzini, Alessi, Dunlopillo, Himolla, Nextime, Tom Tailor, Tonin Casa, Villerov & Boch, Colleccion Alexandra, Cilio Premium, Joop!, Küchenprofi, Hilippi, Zassenhaus, Maxwell Williiams Designer Homewares. Zarándy Bernadett bútorstúdiója nem csupán prezentációja az igényes otthoni környezetnek. Ízlés és érték találkozása, amely stílust éppúgy kifejez, mint életérzést egy áhított világban. Forrás: