LSD – ami nem káros (x)

Sőt, nyerhet vele egy két éjszakás két fő részére szóló programot 4 csillagos szállodában vagy akár félmillió forintot* is!

Lean Service Day (LSD) Magyarország első olyan szakmai konferenciája, a már régóta nagy sikerrel zajló Lean Est-ek után, ami kizárólag a szolgáltatói szektor folyamatfejlesztési eredményeiről, lehetőségeiről szól.

Előadóink olyan szakemberek, akik komoly tapasztalattal és elkötelezettséggel rendelkeznek a lean/folyamatfejlesztés területén és készséggel osztják most meg sikereiket, kudarcaikat egyaránt mindenkivel, akik úgy érzik, van még fejlesztési potenciál vállalataiknál, szervezetüknél annak érdekében, hogy sokkal több ügyfelet szerezzenek és a meglévő ügyfélkör elégedettségét maximálisra emeljék.

Kiknek ajánljuk a rendezvényt?

Olyan szakembereknek, akik vagy az egészségügyi szektorban (orvosok, nővérek, klinikai igazgatók, minőségbiztosítási szakértők, stb.), vagy más olyan szolgáltatói szektorban (bankok, biztosító-társaságok, telekom cégek, tanácsadó cégek alkalmazottai) tevékenykednek, ahol fontos:

az ügyfelek maximális elégedettsége (beteg vagy vevő)

az átfutási idők rövidítése

a költségek csökkentése

a folyamatok átláthatósága, racionalizálása

a minőség fenntartása

a folyamatos versenyelőny a piac más szereplőihez képest

az alkalmazottak elkötelezettsége és lojalitása

shutterstock_599587397

Emellett várunk minden olyan ipari/gyártó környezetben dolgozó kollégát is, akik számára már unalmasak a lean gyártási rendszerek példái és kíváncsiak arra, hogy ezen módszereket hogyan képes más ágazat is a sajátjává tenni.

Miért jött létre ez a kezdeményezés?

Mert általában kevés pénzből kell gazdálkodni a szervezeteknek, intézményeknek és ismerniük kell a leghatékonyabb működés módját

Mert fontos, hogy az ügyfelek (betegek, vevők, szolgáltatást igénylők) ne várjanak heteket / hónapokat arra, hogy a szolgáltató megoldja a problémáit, kielégítse az igényeit

Mert manapság nehéz a bankoknak, biztosító társaságoknak az ügyfélszerzés

Mert mindenki tudni szeretné, hogyan lehet piacvezető 2011-ben

Mert egyre nagyobb figyelem fordul nemzetközi szinten is e két szektor folyamatfejlesztési aktivitásaira, amit nekünk is ismernünk kell itthon (Lean Healthcare, Lean Administration). Még gyermekcipőben járunk, de itt az idő, hogy előretekintsünk.

shutterstock_186779446

Miért érdemes Önnek is ott lennie?

Mert első kézből tudhatja meg, hogyan lehet az Ön cége/intézménye más, mint a többi hazai szolgáltató cég

Mert Ön sem szeretne lemaradni, sőt remélhetőleg egy lépéssel a versenytársak előtt járni a legjobb hatékonyságfejlesztési gyakorlatok ismeretével

Mert megoldásokat hallhat arra, hogyan tudja csökkenteni költségeit úgy, hogy az a minőség romlásához ne vezessen, viszont magasabb vevői/ügyfél elégedettséget érjen el, mindamellett még növelje az alkalmazottak elkötelezettségét is

Mert megtudhatja hogyan eliminálhatók a felesleges műveletek és tevékenységek, melyek nem értékteremtők az Ön munkájában

Mert olyan szakemberektől hallhat valódi példákat és esettanulmányokat, akik már elindultak a változás útján és megtapasztalták azokat a dolgokat, ami most felkészítheti Önt egy új életformára


*…… és nem utolsó sorban azért, mert nyerhet félmillió forintot*, vagy egy két fő részére szóló két éjszakás programot a fantasztikus Villa Medici Hotel**** és Étteremben.

 

Időpont: 2011. április 29. péntek (08:30-18:00)

Helyszín: Rubin Wellness and Conference Hotel****  Budapest, Dayka Gábor u. 3.

Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA / fő

Jelentkezési határidő: 2011. április 22.

 

Bővebb információkat az alábbi linken olvashat!

Forrás: