LSD – ami nem káros (x) 2011-03-22 Kórkép Megosztás: Tweet Sőt, nyerhet vele egy két éjszakás két fő részére szóló programot 4 csillagos szállodában vagy akár félmillió forintot* is! Lean Service Day (LSD) Magyarország első olyan szakmai konferenciája, a már régóta nagy sikerrel zajló Lean Est-ek után, ami kizárólag a szolgáltatói szektor folyamatfejlesztési eredményeiről, lehetőségeiről szól. Előadóink olyan szakemberek, akik komoly tapasztalattal és elkötelezettséggel rendelkeznek a lean/folyamatfejlesztés területén és készséggel osztják most meg sikereiket, kudarcaikat egyaránt mindenkivel, akik úgy érzik, van még fejlesztési potenciál vállalataiknál, szervezetüknél annak érdekében, hogy sokkal több ügyfelet szerezzenek és a meglévő ügyfélkör elégedettségét maximálisra emeljék. Kiknek ajánljuk a rendezvényt? Olyan szakembereknek, akik vagy az egészségügyi szektorban (orvosok, nővérek, klinikai igazgatók, minőségbiztosítási szakértők, stb.), vagy más olyan szolgáltatói szektorban (bankok, biztosító-társaságok, telekom cégek, tanácsadó cégek alkalmazottai) tevékenykednek, ahol fontos: az ügyfelek maximális elégedettsége (beteg vagy vevő) az átfutási idők rövidítése a költségek csökkentése a folyamatok átláthatósága, racionalizálása a minőség fenntartása a folyamatos versenyelőny a piac más szereplőihez képest az alkalmazottak elkötelezettsége és lojalitása Emellett várunk minden olyan ipari/gyártó környezetben dolgozó kollégát is, akik számára már unalmasak a lean gyártási rendszerek példái és kíváncsiak arra, hogy ezen módszereket hogyan képes más ágazat is a sajátjává tenni. Miért jött létre ez a kezdeményezés? Mert általában kevés pénzből kell gazdálkodni a szervezeteknek, intézményeknek és ismerniük kell a leghatékonyabb működés módját Mert fontos, hogy az ügyfelek (betegek, vevők, szolgáltatást igénylők) ne várjanak heteket / hónapokat arra, hogy a szolgáltató megoldja a problémáit, kielégítse az igényeit Mert manapság nehéz a bankoknak, biztosító társaságoknak az ügyfélszerzés Mert mindenki tudni szeretné, hogyan lehet piacvezető 2011-ben Mert egyre nagyobb figyelem fordul nemzetközi szinten is e két szektor folyamatfejlesztési aktivitásaira, amit nekünk is ismernünk kell itthon (Lean Healthcare, Lean Administration). Még gyermekcipőben járunk, de itt az idő, hogy előretekintsünk. Miért érdemes Önnek is ott lennie? Mert első kézből tudhatja meg, hogyan lehet az Ön cége/intézménye más, mint a többi hazai szolgáltató cég Mert Ön sem szeretne lemaradni, sőt remélhetőleg egy lépéssel a versenytársak előtt járni a legjobb hatékonyságfejlesztési gyakorlatok ismeretével Mert megoldásokat hallhat arra, hogyan tudja csökkenteni költségeit úgy, hogy az a minőség romlásához ne vezessen, viszont magasabb vevői/ügyfél elégedettséget érjen el, mindamellett még növelje az alkalmazottak elkötelezettségét is Mert megtudhatja hogyan eliminálhatók a felesleges műveletek és tevékenységek, melyek nem értékteremtők az Ön munkájában Mert olyan szakemberektől hallhat valódi példákat és esettanulmányokat, akik már elindultak a változás útján és megtapasztalták azokat a dolgokat, ami most felkészítheti Önt egy új életformára *…… és nem utolsó sorban azért, mert nyerhet félmillió forintot*, vagy egy két fő részére szóló két éjszakás programot a fantasztikus Villa Medici Hotel**** és Étteremben. Időpont: 2011. április 29. péntek (08:30-18:00) Helyszín: Rubin Wellness and Conference Hotel**** Budapest, Dayka Gábor u. 3. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA / fő Jelentkezési határidő: 2011. április 22. Bővebb információkat az alábbi linken olvashat! Forrás: