Képgaléria – Víz alatti bár

New Yorkban egy nagy medencét átalakítottak egy bárrá, ami a víz alatt van. A klub egy éjszakai szórakozó hely, amit a Thinkmodo hozta létre a TechnoMarine vízálló óráinak kreatív óráinak reklámjához.

A ThinkModo marketing ügynökség egy fantasztikus promó videót készített, melyben, az órák közt luxus márkának számító TachnoMarine, vízálló órái kerülnek reklámozásra.

A kampányvideó egy New York-i szórakozóhelyet mintáz. A szokatlan az egészben, hogy a hely víz alatt van. Nem csak egy víz alá épített, nyomást bíró panoráma ablakokkal ellátot építmény, hanem 4 m mélyen a vízben játszódik, ahol az embereket víz veszi körül.

Képgaléria - Víz alatti bár

Persze fel is merül a kérdés, hogy akkor mégis hogyan lélegeznek, járnak és szórakoznak. A „színészeket” – akik a hadi tengerészet, búvár tapasztalatokkal rendelkező tagjai – egy sisakot viselnek, amivel lélegezhetnek és beszélgethetnek egymással a víz alatt.

Ezeknek a létezését sokan megkérdőjelezték, ám cseppet sem képzeletbeli találmányok. Valósak, a kereskedelemben kaphatók, mégpedig azért, hogy mindenki búvárkodhasson és láthassa a víz alatti világot, úszni tudás nélkül is! A Tényleg lehetséges a kommunikáció a sisakokkal, sőt, még zenét is lehet hallgatni.

A videón látható szórakozóhely a világ első víz alatti bárja, amely sajnos csak fikció, a valóságban tehát nem lehet látogatni, és csak a vízálló órák reklámozása miatt valósulhatott meg.

A forgatás helyszíne egy connecticuti katonai kiképzőhely medencéje volt, és csak a márkák reklámozása miatt jött létre, mégis, elgondolkodtató, hogy milyen is lenne egy víz alatti szórakozóhely, továbbá, hogy nem is tűnik annyira lehetetlennek, ilyen felszerelések által.

Forrás: