A túlevés megakadályozása

Egy kaliforniai cég nemrég egy olyan új terméket dobott a piacra, ami forradalmasíthatja a fogyókúráról alkotott elképzeléseinket.

A SENSA nevű cég teljesen új módszert talált arra, hogyan vegye rá agyunkat a túlevés megakadályozására. Először az elmélet. Nyilvánvaló tény, hogy túl sokat eszünk. De miért? Úgy tűnik azért, mert agyunk így van programozva. Evolúciós történelmünk során az emberiség sokszor éhezett, ezért rászoktunk arra, hogy annyit együnk, amennyi a rendelkezésünkre áll. Sajnos, ha ez az étel kalóriában gazdag, akkor nagy az elhízás esélye.

Dr. Alan Hirsch, aki életét az érzékszervek és az agyfunkciók kapcsolatának tanulmányozásának szentelte rájött, hogy azok a páciensek, akik betegség vagy baleset következtében elveszítették szaglásukat és ízlelésüket rendkívül gyorsan túlsúlyosak lettek.

has2

Ebből arra a következtetésre jutott, hogy bizonyos ízek és szagok irányítják az étvágyat az agyban.

Dr. Hirsch vegyületek százait vizsgálta meg és kifejlesztett egy sor íztelen és szagtalan fűszeranyagot, amelyek rendkívüli módon képesek befolyásolni étvágyunkat. A Tasztánsoknak elnevezett anyagokat 1436 férfi és női önkéntes segítségével tesztelték hat hónapon keresztül. A kísérlet végére az ételre szórt Tasztánsoknak köszönhetően a résztvevők fejenként 14 kilót adtak le, ami testtömegük közel 15 százalékát tette ki.

shutterstock_24076867

A résztvevők a Tasztánsokon kívül semmilyen más fogyasztószert nem használtak, nem végeztek rendszeres testmozgást és különleges étrendet sem követtek. A legjobb pedig, hogy mivel a Tasztánsoknak nincsenek mellékhatásai, hiszen nem lépnek közvetlen kapcsolatba az emésztőrendszerrel.

"A SENSA segítségével mindenféle élelmiszert fogyaszthatunk, hogy kielégíthessük érzékszerveinket. Emellett nem kell éheznünk és azt éreznünk, hogy bizonyos ételeket nem fogyaszthatunk. A SENSA segít, hogy kevesebbet együnk kedvenc ételeikből és hogy nagyobb örömet találjunk a kisebb adagokban" – nyilatkozta Dr. Hirsch. A szkeptikusok megnyugtatására a SENSA Kihívás nevű program segítségével 30 napig mindenki ingyen próbálhatja ki a terméket. A programról részletesen a gyártó honlapján olvashatunk.

Forrás: