Osztály vigyázz, hőspróba indul!

Osztálykirándulás helyszínek, amelyek egyszerre nyújtanak élményt és hasznos tudást a gyerekeknek: a dél-dunántúli várakban izgalmas hőspróbák során személyesen élhetik át a lovagkor hangulatát, ismerhetik meg a vár legendáját, hőseit. A legügyesebbek pedig virtuális kalandjátékban meg is nyerhetik kétnapos osztálykirándulásukat!

A gyerekek 7-10 tételből álló hőspróba sorozatot hajthatnak végre korhű eszközökkel, ódon várfalak és művészi igényű díszletek közt. A hőspróbák a várak egy-egy hősét helyezik a középpontba, a játékos feladatokból a diákok játszva tanulhatnak a másfél-kétórás program során.

A hőspróbák szórakoztatva tanítanak a történelemre, mindezt a hősjelöltek bevonásával és teljes átélésével, interaktívan és természetesen folyamatos próbavezetői felügyelet mellett: Szigetváron Zrínyi bőrébe bújva, védve meg a várat a töröktől, Simontornyán Lackfi Istvánként győzve le a nápolyiakat, Máré várában az elátkozott leányt megmentve. A kis hősök segíthetnek Mátyás király bolondjának Bikalon, megmenthetik az elátkozott lányt Máré várában, elhozhatják a Szent Koronát Asztrik apáttal István királynak Pécsváradon.

hosproba02

A komoly bátorságot és hősies helytállást igénylő próbák teljesítéséért természetesen jutalom is jár – minden gyerek garantált ajándékkal térhet haza.

A dél-dunántúli várakat már a szép tájak miatt is feltétlenül érdemes meglátogatni, de a Hőspróba helyszínek környezetében számos, kedvező árú szállás, étkezési és program lehetőség is található. Az osztálykirándulás megszervezését pedig az alábbi négy térségben, egy, illetve kétnapos, előre kialakított programcsomagok könnyítik meghttp://www.kirandulazosztaly.eu.

Tolnai kincses út: Dunaföldvár, Dunaföldvári Vármúzeum, Simontornya, Simontornyai Vármúzeum
Vadregényes Mecsek: Pécsvárad, Pécsváradi Vár és István Király Szálló, Bikal, Élménybirtok, Magyaregregy, Máré Vára
Legendás délvidék: Siklós, Siklósi Vár, Harkány, Harkányi Gyógy- és Strandfürdő
Hősök hazája, Zselic: Szigetvár, Szigetvári Vár, Patca, Katica Tanya

Nyerjünk osztálykirándulást virtuális játékkal!

Virtuális kalandjátékkal, androidos mobil alkalmazással, kiterjesztett valósággal l teszik a dél-dunántúli várakat a diákok és felnőttek számára egyaránt ellenállhatatlanná!

Interaktív, internetes játékban a játékosok várakhoz, hőspróbákhoz kötődő kalandokat élnek át. Bepillantást nyernek az adott kor életébe, megismerkednek a várakban élők mindennapjaival, a korabeli divattal, harci eszközökkel, miközben korhű szituációkban különféle feladatokat oldanak meg.

hosproba03

Egy pálya egy történetet mesél el, egy karakter útját mutatja be olyan események vonatkozásában, melyek az adott várhoz köthetőek. A történet szerepjátékszerűen vezeti a játékost, az alapvetően tudásalapú játékba: különböző tárgyakat, eszközöket és tulajdonságokat gyűjthet, melyek a játékban történő eredményes előrehaladását segítik. Így például a lovag a lovagi tornához vezető úton megszerezheti a lovát, a harci fegyvereit, de növelheti az ellenálló képességét, vagy az erejét, annak függvényében, hogy mennyire eredményesen válaszol a kérdésekre. Ezen elemek a lovaggá válást segítik, és felkészítik a játékos karakter végső lovagi küzdelemre, ahol a megszerzett eszközök befolyásolják az összecsapás kimenetelét. A 3D modellek megidézik a várak fénykorát.

A játék során díjazzák az egyéni és az osztály teljesítményt is. A legeredményesebb osztályt Pécsváradi vár látja vendégül szállással, étkezéssel, izgalmas programokkal: www.hosproba.hu

Forrás: