"Gyógyító szavak"

“Gyógyító szavak” Konferencia az orvos – beteg kommunikáció egészségesebbé tételéért!

Tán soha nem volt annyira – szinte szó szerint – életbe vágóan fontos az orvos empatikus kommunikációja, mint a napjaink stressztől és rengeteg egyéb veszélytől fenyegetett világában. Az orvostudomány fejlődésével egyre jobban ismerjük meg az emberi testet.

Ugyanakkor gyakran szem elől tévesztjük az embert, aki a testben él. A beteg joggal vágyik arra, hogy a leletek, a nyilvántartások, az adminisztratív kötelességek, és az orvosi berendezések dzsungelében őt, az embert is „megtalálják, észrevegyék”. Egy jó szó, egy empatikus megnyilvánulás sokszor "csodákra" képes.

gyogyito-szavak-0524

A konferencia programja

Hogy van? Az orvosi kommunikáció megítélése és oktatása Magyarországon. Dr. Pilling János, pszichiáter, Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet

A kommunikáció mellékhatásai. Dr. Borbényi Erika, általános és onkológus szakorvos, klinikai főorvos

A gyermek (és a szülei…) gyógyítása a kommunikáció eszközeivel. Dr. Harmat György, a Heim Pál Gyermekkórház főigazgatója

A negatív szuggesztiók a gyógyítás során, s ezek kivédési lehetőségei. dr. Varga Katalin, az ELTE, Affektív Pszichológiai Intézeti Központjának vezetõje

Terézanyu és társai a nőgyógyásznál. Rácz Zsuzsa, író

Az orvosi kommunikáció jelentősége vélt vagy valós "műhiba” esetén. dr. Ábrahám László, ügyvéd

Ciki-e az orvosi kommunikáció? Sváby András, a www.videoklinika.hu ügyvezetõje

Amikor a gyógyszerész kérdezi meg a pácienst …! dr. Csóka Ildikó, a Magyar Gyógyszerészi Kamara oktatási bizottságának vezetője

A gyógyulás lehetősége másképp – Hiedelmek és valóság a magánegészségügy Hétköznapjaiban Dr. Váczi Gábor, ortopédsebész, Telki Kórház

Az empatikus kommunikáció látványos, érzékelhető, könnyen elsajátítható eszköztára. Dr. Serényi János, executive coach

Az internetes egészségügyi kommunikáció értékei, veszélyei. G. Németh György, a napidoktor.hu főszerkesztője

Idõhiányban alkalmazandó empatikus kommunikációs megoldások. Dr. Gera László, traumatológus főorvos , az „Év orvosa” díj kitüntetettje

Miként segítheti az orvoslátogató az orvos „betegbarát” kommunikációját? Varga Zoltán, a POPART Reklámügynökség kreatív igazgatója

Az egészségügyi call centerek emberi hangja. Tóth Éva Mária, a Humán Erőforrás Alapítvány vezetője

Nemzetközi trendek az orvosok gyógyító kommunikációjában. Mészáros Zsolt, kommunikációs szakértő


További részletekért kérjük keresse fel honlapunkat:

www.ertektrend.hu

Forrás: