Legyünk ismét nagyok, a legkisebbekért! (x)

A dm drogerie markt november 4-én indult kampányában immár harmadik alkalommal tűzte ki célul a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatását, melyben együttműködő partnerei a Katolikus Karitász és a Pampers.

Magyarországon 1,5 millió ember él mélyszegénységben vagy fenyegeti a lecsúszás veszélye. Vannak dolgok, amik számunkra teljesen hétköznapiak, sokaknak azonban nehéz életkörülményeik miatt szinte elérhetetlenek.

A kisgyermekes családoknál ebbe a körbe tartozik a pelenka is, melynek megvásárlása szintén hatalmas pénzügyi megterhelést jelent az édesanyáknak és a családoknak. A gyermekek különösen veszélyes helyzetben vannak, mert a gyermekkori nélkülözés az egész életpályájukat meghatározhatja. A szülők pénzügyi gondjai miatt a gyermekek is szenvednek.

bab_mama

Pelenkával segítenek

A nehéz körülmények között élő kisgyermekes családok megsegítésére indította el 2013. november 4-én a dm „Együtt a babákért” kampányát, melyben a gyermekek támogatását tűzte ki célul. Az előző évekhez hasonlóan, idén is több mint kétszáz család számára szeretné biztosítani a drogéria a fél évre elegendő pelenkakészletet.

„Évente szembesülünk azzal, milyen sok család vár még segítségre. Több alkalommal volt lehetőségünk találkozni olyan kisgyermekes szülőkkel, akik számára a fél éves pelenka csomag nem várt csodaként érkezett, és nagyban segítette mindennapi életüket. Örömük motivál minket arra, hogy minden évben életre hívjuk az „Együtt a babákért” programot.” – nyilatkozta a kezdeményezésről Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.

A támogatást illetően a Katolikus Karitász részletes felmérést készített az érintett családok pelenkaigényeiről, ami alapján 260 család támogatását fogja biztosítani a dm. A termékeket mindehhez a Pampers biztosítja.

dm_logo

A dm vásárlói is segíthetnek

A dm saját vásárlóit is szeretné bevonni a támogatásba és felhívni figyelmüket a nehéz körülmények között élő, kisgyermeket nevelő családokra, így ők a dm boltokban található infopulton keresztül 50 active beauty pont adományozásával járulhatnak hozzá egy-egy kisgyermek fél éves pelenka-csomagjának biztosításához. „Az elmúlt két évben összesen több mint 500 családnak tudtunk segíteni. Idén is számítunk vásárlóink nagylelkű támogatására. Együtt ismét sokat tehetünk a családokért.”– mondta Kanyó Roland.

Bővebben az Együtt a babákért CSR kampányról! >>

Forrás: