„15 éves” újHÁZ Centrum 2012-05-09 Blog Megosztás: Tweet Mire elegendő másfél évtized az építőiparban? Egész városnegyedek nőnek ott, ahol korábban földek hevertek parlagon. Építészeti módszerek kopnak el, és új irányzatok törnek előre. 15 esztendő telt azóta, hogy a vállalatot megalapították. Az újHÁZ Centrum már az első alapkő lerakásától kezdve egy tudatos stratégia alapján működött, így mára országos hálózattá fejlődött. Teljesítményük különösen elismerésre méltó annak tükrében, hogy a vállalatok életét beárnyékolta a világszinten bekövetkezett gazdasági hanyatlás. Az újszerű üzleti modellre alapozott társulás fejlődését és stabilitását jól példázza, hogy a recesszió ellenére is képes volt folyamatosan növekedni, eredményeket felmutatni. A pontos, késedelem nélküli fizetés már-már kivételesnek mondható a körbetartozásoktól sújtotta magyar építőiparban. Napjainkra az újHÁZ Centrum lett a piacvezető építőanyag kereskedelmi hálózat Magyarországon. A vállalathoz kizárólag olyan 100 százalékos magyar tulajdonban lévő kereskedések csatlakoztak, amelyek képesek megfelelni a cég által kitűzött szigorú feltételeknek, mind pénzügyi, mind szakmai szempontból. Jelenleg 76 tagja van az újHÁZ Centrumnak, azaz gyakorlatilag az ország minden pontján elérhető. A telephelyek mindegyike széles körű termékválasztékot kínál, amely nem merül ki a hagyományos építőanyagokban. A palettán többek között helyet kaptak a festéshez, burkoláshoz és szigeteléshez kapcsolódó termékek is. Legyen szó családi ház építéséről az alapoktól a tetőig, vagy bármilyen építési, átalakítási munkáról, burkolásról, hőszigetelésről, lakás- és tetőfelújításról, vagy ház körüli kisebb-nagyobb tennivalóról, az újHÁZ Centrum kereskedéseiben a vásárlók rátalálnak az igényeiknek és pénztárcájuknak megfelelő termékekre. A vállalat filozófiájában kiemelt szerepet kap a minőségi választék, a kiváló ár-érték arány és a szakértelem. Csakis úgy lehet sikereket elérni, ha az érdeklődők felkészült, segítőkész szakemberek és személyre szabott tanácsok mellett dönthetnek a kül- és beltéri építőanyagok vagy egyéb belsőépítészeti dekor termékek vásárlása során. 15 év tapasztalata vezetett a vásárlást kísérő szolgáltatások kialakításához is. A tervezési szakaszban számítógépes látványtervek segítik a vásárlókat, majd a pontos anyagszámítás révén elkészül a költségkalkuláció. A megrendelést követően pedig a házhoz szállítás teszi kényelmesebbé a beszerzést. Az újHÁZ Centrum forgalmával a Top500 magyar vállalat között szerepel, és több mint száz neves beszállítóval áll kapcsolatban. Gyakorlatilag minden számottevő cégtől vásárolnak minőségi termékeket és ismert márkákat, ügyelve a mindig pontos és megbízható kifizetésre. A kooperáció valamennyi beszállítóval folyamatosan fejlődött az éves alatt. Talán elsősorban a kölcsönös bizalomnak köszönhető ez a hosszú távú, sikeres együttműködés az újHÁZ Centrum és partnerei között. Az újHÁZ Centrum eredményeit a nemzetközi vállalatminősítések is megerősítik. A Superbrands a világ legjelentősebb márkaépítési rendszere, mely 86 országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A bizottság döntése alapján az újHÁZ Centrum a tavalyi évben elnyerte a Business Superbrands 2011 elismerést. A vállalat 15 éve töretlenül fejlődik és a jövőben is mindent elkövet azért, hogy megfeleljen jelmondatának: újHÁZ Centrum – az építőanyagok forrása. Forrás: