Egészséges üzlet 2012-03-24 Kívül-belül Megosztás: Tweet Aligha cáfolható, hogy egészséges üzlet egészséges partnerekkel születhet. A megállapítás azonban összetett és magas minőségi követelményeket felltételez a résztvevőktől. Az üzletemberek egészségi állapota komoly rizikófaktor, éppen ezért a menedzseri egészségmegőrzés alapvető feltétel az abban szereplőktől. Ezzel a témakörrel nyílik az első magyarországi Üzlet és stílus konferencia, amelynek résztvevői legalább olyan fontosak, mint az előadói. A Magyar Diatetikusok Országos Szövetségének az elnöke, Antal Emese dietetikus a táplálkozás és az életmód összefüggéseiről, Béres Alexandra fitness világbajnok pedig a mozgás jelentőségéről tájékoztatja a résztvevőket. Valószínű, hogy téveszméket is oszlatnak majd üzletemberek körében a márciusi 29-ei konferencián, amelynek témája: üzlet és stílus. Ugyanis amennyire pozitív attitűddel fonódik össze bizonyos körökben ez a két szó, ugyanolyan fontossággal hangsúlyozzák mostanában: a jó üzletnek legalább annyi köze van az otthonossághoz, mint a stílusos megközelítéshez. A jó üzletember távolságtartás helyett gyakrabban alkalmazza az „emberközelibb” tárgyalási technológiákat, tárgyalások helyszínének kiválasztásakor az otthonosabb környezetet, és hát otthonosan mozog a kommunikációs tárgyalási technikák alkalmazásában is, ha tartós sikert szeretne elérni. Az előadói és a résztvevők egymásnak és egymástól is kívánnak majd tanulni, ami eleve újdonságnak számít a hazai üzleti konferencia gyakorlatban. Mindezen túl a trendi, azaz az üzleti gyakorlatban bevált kitűnő módszerek mellett szóba kerülnek új alkalmazások, technológiák és tartalmak. Garancia erre az előadók felkészültsége és témaválasztása, és hát a szintén értékes résztvevői kör felkészültsége. Az otthonos környezetben, a SYMBOL Budapest helyiségeiben tartandó eseményen az előadásokon túli eszmecseréknek legalább olyan jelentősége lesz, mint a kiválasztott témáknak. A Jaguár autó eleganciájától a menedzsment dilemmák és kihívások izgalmas témakörén át, a modern banki megoldások, időszerű életmód praktikák, befektetési lehetőségek, a divat kérdései és a zene is szerepet kapnak a gazdag programban. Ahogy az üzleti életben mostanában egyre gyakrabban szokott: oldottan és otthonosan. Az első Üzlet és stílus konferencia előadói Markó Zoltán igazgató (Jaguár), Sugár András elnök (Menedzsment dilemmák), Melles Botond (Air France), Kiss Róbert Richard igazgató (Mobiletikett), Tóth Csaba igazgató (Roland), Badó Ferenc (divat), Béres Alexandra (életmód), Antal Emese elnök (egészség), Lovas Levente (Vodafona), Bence Lajos (bankügyek), Bujtás János (vezetői attitüd), Hajas László (divat), Léber Barbara (üzletasszonyok). Az esemény rendezői a hazai társasági élet kiemelkedő szervezői csapata Őszy-Tóth Gábriel és a Balla Ibolya. Forrás: