Megnyílt Magyarország első Lakberendezési Stúdiókból álló vására 2012-12-06 Blog Megosztás: Tweet A Trendlakás kínálta új üzleti modell létrehozásában összefogó beszállítók az alkalmi kiállításokon való megjelenés helyett maguk keresik a közvetlen kapcsolatot a vevőkkel. Budaörsön nyílt meg Magyarország egyetlen lakberendezési márkákat, és gyártókat összefogó lakberendezési áruháza. A teljes egészében magántőkéből megvalósuló, több tízmillió forintos budaörsi beruházás nem más, mint egy több ezer négyzetméteres komplexumban elhelyezkedő, jelenleg több mint húsz önálló márkastúdiót felvonultató, minden igényt kielégítő minőségi lakberendezési áruház. A Trendlakás a beszállítókkal együttműködésben létrehozott egy olyan új üzleti modellt, amelyben a gyártók és a vevők közvetlen kapcsolatot találnak a Trendlakás munkatársainak közvetítésével. Az új kereskedelmi rendszer ötletgazdái piaci rést, egyben lehetőséget találtak egy teljesen új típusú értékesítési rendszer kiépítésére. Közös kiállító térrel és a költségek megosztásával a működési terhek jelentősen csökkenthetők, így a termékeket komplexen, egy helyen, a legjobb kondíciókkal tudják kínálni a vevőknek, lakberendezőknek. A Trendlakás a minőséget kereső, racionális vásárlók igényeit elégíti ki. Azon vásárlókét, akik előtérbe helyezik a hosszú élettartamú, kiváló anyagokból készült minőségi termékeket, ám a minőség mellett az ár ugyanolyan fontos számukra. A Trendlakás – Lakberendezési Stúdiók Áruháza – helyszínéül azt a budaörsi lakberendezési központot választották, ahol a 2000 m2-en működő DIEGO és a 7000 m2-en felvonuló RS Bútoráruház található. A Trendlakás egy olyan, jelenleg több mint 20 önálló márkát kiállító lakberendezési áruház, melyben a kiállítók által kiképzett, szakértő eladók segítik a vásárlók kiszolgálását. A Trendlakás a márkák bemutatótermeként működik, így a közvetítői költségeket kikerülve az itt kiállított termékekhez a vevők – a piacon előforduló azonos termékek árához képest – a legkedvezőbb feltételekkel juthatnak hozzá. A komplexumban nappali és irodabútor, étkező-, és konyhabútor, fürdőszoba bútor, távol-keleti egzotikus bútor, és számos lakberendezési kiegészítő is kapható. A Trendlakásban a modern stílust kedvelő első lakástulajdonos fiatal pároktól a klasszikus eleganciát kedvelő, tömörfa, faragott bútorokat igénylő idősebb korosztály is megtalálja a maga elképzelését. A széria termékek mellett a legegyedibb igényekre is megoldást ajánl az Áruház. A neves lakberendezési márkák között épp úgy jelen vannak a magyar, mint a külföldi gyártók termékei. A magyar beszállítók közül a legjobb minőséget garantáló cégek átfogó és egyedi megoldású rendszereket is kínálnak. A magyar konyhabútor – gyártás neves képviselői közül az Ében-H konyhái MIELE és AEG konyhagépekkel, míg az Interfa minőségi konyhabútorai SIEMENS, és Bosch eszközökkel teszik teljessé a kínálatot. A konyhabútorok mellett megjelenik a több mint 100 éve székeket és asztalokat gyártó Sellaton Design, valamint a méltán neves Billerbeck – utóbbi teljes lakástextil kínálatával. A teljesség igénye nélkül érdemes még megemlítenünk a nemzetközileg elismert, Magyarországon tavaly piacra lépett, olasz design-nal, és német minőségben ülőgarnitúrákat gyártó vajdasági Extraformot. A kínálatot a Vántus Bútor faragott, tömörfa nappali-, és hálószoba bútorai teszik teljessé. Nemzetközi márkák közül a fiatalos és modern ARTE-M legnagyobb magyarországi bemutatóterme mellett az osztrák fürdőszoba-, és szaniter forgalmazó Sanotechnik kínálatának legjava kerül bemutatásra, de Csehország legnagyobb matrac márkájának teljes termékkínálata is itt lesz megvásárolható. A meleg burkolatok mellett izgalmas kiegészítők, mint például aquarium kínálat garantálja, hogy a bútorvásárláson túl a lakberendezők és belsőépítészek is teljes körűen tudják kielégíteni a felmerülő igényeket. A legtöbb beszállító látványtervező rendszerekkel dolgozik, ami lehetővé teszi, hogy személyre szóló szakmai támogatást nyújtsanak a vásárlóknak. A szakmai támogatás része, hogy az egyedi megrendelések esetén a kivitelezésig a vevők közvetlenül a gyártókkal állnak kapcsolatban. A folyamat nagyon egyszerű: egyedi igények megfogalmazása – előzetes árkalkuláció / látványterv – helyszíni felmérés – közvetlen megrendelés a Trendlakásban – szakszerű beépítés. „A rendszer létjogosultságát alátámasztja az a magyar vásárlókra jellemző viselkedésforma, hogy előnyben részesítik a közvetlen kapcsolatot a gyártókkal, és a márkákkal. A jelenlegi gazdasági környezetben minden fogyasztó azt keresi, hogy hol tudnak kedvezőbb árakat találni, és hogy hol kaphatnak speciális, mégis széleskörű kiszolgálást ugyan azért az árért. A Trendlakás Lakberendezési Stúdiók Áruháza a vásárlóknak ezt a keresési utat spórolja meg. Szolgáltatásainkkal minden egy helyen lebonyolítható.” – vallja Pólya Ádám, a magyar magánvállalkozásban létrejött központ üzletfejlesztési igazgatója. A helyszínválasztást az indokolja, hogy jelenleg Budaörs az ország legdinamikusabban fejlődő és legfrekventáltabb helyén elhelyezkedő kereskedelmi központja. A jó hely azonban nem elég, hiszen a klasszikus értelemben vett bútoráruházak ma már nem elégítenek ki minden igényt. Ráadásul a magas fenntartási költségek miatt szinte lehetetlen feladat az áruházak gazdaságos, profitot termelő működtetése. E probléma kiküszöbölésére költséghatékony megoldásokra van szükség. Egy eleve frekventált helyen létrehozott, sokszínű termékkínálattal és szolgáltatással prosperáló új üzleti modell életképes válasz. A nemzetközi vásárok és egyéb kiállítások fénykorában egy-egy kiállítási területen szinte mozdulni sem lehetett a sok érdeklődőtől, és az eladások száma is jelentős volt, mára ez gyökeresen megváltozott. Az új kereskedelmi rendszer ötletgazdái piaci rést, egyben lehetőséget találtak egy teljesen új típusú értékesítési rendszer kiépítésére, aminek egyik okát a szakkiállítások iránti érdeklődés rohamos hanyatlása, valamint a kiállítók évről évre csökkenő száma jelentette. Az üzletnyitás mellett az szól, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben a költséghatékonyság a vevő és az eladó számára is az egyik legfontosabb tényező. Csak így garantálható a magas minőségű termékek, és szolgáltatások mellett a kedvező ár. A cél az, hogy komplexen, egy helyen kínálják a termékeket. A Trendlakás, folyamatosan képzett kollektívával, hatékonyan képviseli az összes megjelenő márkát. Forrás: