Ismét rózsaszín lesz a Lánchíd

Az egészség hídjának láncszemeit 2010-ben is több magyar ismert személyiség és vezető vállalatok fogják össze.

Ki a felelős az egészségi állapotomért? A hazai, nem túl pozitív egészségügyi mutatók okán ez egy örök kérdés, amire legtöbben rögtön az egészségügyi rendszerben keresik a bajok forrását. Mások a kedvezőtlen, stresszel teli élet-és munkakörülményekkel magyaráznak, ám a nemzetközi szakirodalom szerint 50% -ban az egyén életvitelén múlik az egészsége. A másik 50% megoszlik a többi faktor között: 20% a genetika, 10% az egészségügyi rendszer és 20% a környezet.

Ebből az alaptézisből indult ki a mellrák ellen küzdő Egészség Hídja Összefogás Egyesület, amikor 2002-ben azt tűzte a zászlajára, hogy a társadalom minél szélesebb rétegeihez eljuttatja az egészséges életmód és a mellrákszűréseken való részvétel fontosságának üzenetét. És ugyanez volt a kiindulópontja a GE Hungary-nek is, amikor 2009-ben, az Egészség Hídja legrégebbi támogatójaként felajánlott egy céges know-how-t, ami náluk már kipróbált gyakorlat volt, melynek során az üzenetek elérnek a cég minden alkalmazottjához.
111121
A dolgozók egy online felületre regisztrálva hasznos információkhoz juthatnak a mellrákról, prosztatarákról és a méhnyak rákról, a kockázatok csökkentéséről, eszmét cserélhetnek orvosokkal, kikereshetik a hozzájuk legközelebb eső szűrőállomást, és egy egészségtotó kitöltésével még nyerhetnek is. A kéthónapos kampány interaktív jellegének köszönhetően intenzíven beleivódik a cégek mindennapjaiba, már csak azért is, mert lehetőség adódik a szerencséseknek akár az Összefogás sztárjaival, művésztámogatóival is kezet rázni.

Idén csatlakozott cégek:

Brokernet, Budapest Bank, Egis, Electrolux ERSTE Bank, GE Hungary, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag Kft, Johnson&Johnson, Magyar Telekom, MKB Bank, Morgan Stanley, Nike, OTP Bank, Pannon Lapok Társasága, SPAR.

Forrás: