„Hímnem? Igen!” 2011-05-17 Napi Hírek Megosztás: Tweet Több mint 4.763.000 oka van annak, hogy a férfitársadalomról beszéljünk – ennyi ugyanis a Magyarországon élő férfiak száma 2011-ben. A Marquard Media megkereste, megkérdezte, elemezte ŐT, a magyar férfit. Rájött, hogy működik – funkcionálisan, szociálisan, spirituálisan és mentálisan. A kiadó „Hímnem? Igen!” címmel szakmai konferenciát szervez 2011. május 24-én a VAM Design Centerben. A kiadó korábban létrehozott egy Férfi divíziót (multibrand platform) is, hogy prémium tartalomszolgáltatóként, a kutatás eredményeire építve, komplexebb piaci szolgáltatást tudjon nyújtani ügyfeleinek. Most, a Marquard Media a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karával, valamint a GfK Hungária Kft. piackutatóval együttműködve egy átfogó kvalitatív és kvantitatív kutatást végzett, amelynek középpontjában a Magyarországon élő férfiak álltak. A kiadó a konferenciával átfogó képet szeretne kialakítani a férfitársadalomról, a magyar férfiak életmódjáról, döntéshozatali folyamatairól, motivációiról, médiafogyasztási és vásárlási szokásairól. Első kézből szeretné információhoz juttatni a hazai keretek között egyedülálló – Férfi szegmensről szóló – kutatás eredményeiről az érdeklődőket, valamint a férfias márkák stratégiájának felépítéséhez, marketing- és kommunikációs tervezéséhez és a tervek piaci megvalósításához szükséges szakmai információkat szeretné a résztvevőkkel megosztani. A Marquard Media a jegybevétel teljes összegét a Magyar Rákellenes Ligának, azon belül a férfiakat veszélyeztető betegségek prevenciójának ajánlja fel. Előadók: Dr. Almási Kitti (klinikai szakpszichológus) Steigervald Krisztián (GfK Hungária Piackutató Kft. fogyasztásicikk-szektor menedzser) Dr. Töröcsik Mária (Pécsi Tudományegyetem, egyetemi tanár, az Országmárka Tanács tagja, a Trend Inspiráció alapítója) Halász Gyula (HD Group kreatív igazgató, Art Directors Club Hungary – ADCH elnök) Katus Attila (személyi edző, aerobik szakedző, életmód tanácsadó) Dr. Molnár Miklós (Clinica Interplastica, plasztikai sebész) Prof. Dr. Simon Tamás (Magyar Rákellenes Liga, elnök, egyetemi tanár, professzor emeritus), Nyilas Orsolya (Telenor, megbízott PR vezető) Cseperkáló István (Noe’s Ark, kreatív igazgató) Fabricius Gábor (Republic Group, innovációs igazgató) Juhász Péter (Procter & Gamble, kommunikációs vezető) Váradi Miklós (HPS, FRANK stratégiai igazgató), Kőszegi András (BrandTrend, ügyvezető). Forrás: