Gombold újra! Online a divattervezőkért

Hazai divattervezőket segít az online. A new média eszközök közvetítésével, kreatív és interaktív megoldásokkal is népszerűsítik a Gombold újra! divatshowt.

Az egyik legismertebb hazai divatportál, a Shopping.hu a hagyományos eszközök mellett online új termékkommunikációs módszerrel támogatta  dolgozott ki a program népszerűsítésére.

A hazai tervezők felkarolását célzó egyik legnagyobb itthoni divatesemény, a március 31.-én megrendezésre kerülő Gombold Újra! divatbemutató show-ra új márkaweboldalt fejlesztett és aktív termékkommunikációs lehetőséget épített fel a Shopping.hu. A rendezvényhez kapcsolódva a különdíjat is felajánlottak Benus Dániel divattervező számára, akinek a portál kiadója, az OANDER Media digitális ügynökség új márkaweboldalt tervez.

Gombold újra

Áprilisban Léber Barbara tervező Beach Couture kollekciójának médiaszponzori támogatásával folytatódik az online aktivitás,  amelyre újszerű értékesítés-támogató aktivitást is szerveznek. Keresik és várják azoknak a tervezőknek a  jelentkezését, akik szeretnék, hogy a divatportál felhasználói elérésen keresztül, vagy a kiadó mögött álló design és fejlesztő stúdiót felhasználva erősíthessék  a márka- és termékkommunikációs aktivitásukat.

A hazai divattervezőknek szűkös a pénzügyi háttérre, kis piacon mozognak, ahol nehéz egy-egy új márka bevezetése, vagy akár az értékesítési lehetőség megteremtése. Ezen kíván változtatni, a sajátos online eszköztárával kreatív megoldásokkal a Shopping-program, amely felhívja a figyelmet hazai divattermékekben felfedezhető kreativitásra  és a kiemelkedő minőségre" – fogalmazott Mihály Viktória, a Shopping.hu és Beauty.hu főszerkesztője. Bővebben: www.shopping.hu

www.oander.hu (AC. Interactíve Communications)

Forrás: