Családjával nyaralt Vágó Piros

A Class Délután népszerű műsorvezetője a Marco Polo szülőhelyének tartott Korcula szigetén nyaralt családjával. A közös kikapcsolódás Vágó Piros kisfia, Zalán számára is óriási élményeket tartogatott: homokvárat épített a tengerparton, pipával búvárkodott és egy Áfonya nevű kiscicát is örökbe fogadott.

Vágó Piros öt és fél éves kisfiával és férjével együtt fedezte fel Korcula varázslatos tájait. “Korcula egy csendes, nyugodt hely, tökéletes a családi nyaralásokhoz. A béke szigete, ahol napközben a kabócák hangja, este pedig a tenger morajlása hallható. Az idei volt az utolsó olyan ősz, amikor Zalán még nem iskolás és ebben az időszakban nyaralhattunk. Tökéletesen időzítettük az utazást: amikor megérkeztünk kisütött a nap és csak az elutazásunk után borult be megint az idő. Így minden tengerparti programot kiélvezhettünk” – árulta el Vágó Piros.

vago_piros_nyaral

A Class FM műsorvezetője a család tengerparti és búvárélményeiről is beszámolt. Horvátországban általában kavicsosak a tengerpartok, de a nyaralás alatt ellátogattunk egy homokos strandra is, ahol Zalán hatalmas lelkesedéssel vetette bele magát a homokvár-építésbe. Búvárkodni is tanult: pipával és szemüveggel merült a víz alá, ahol halakat, tengeri sünöket és rákokat is látott. A férjem korábban már többször is búvárkodott, számára is nagy élmény volt a tengerpart: többek között különleges tengeri csillagokat is látott” – mesélte Piros. –Tavaly én is megpróbáltam a merülést, de prüszkölve jöttem fel a víz alól, azóta inkább csak a víz felszínéről, úszószemüvegen keresztül csodálom a tengeri világot – tette hozzá nevetve.

A szigeten egy háziállat is a család mellé szegődött. “A nyaralás idejére egy kiscicát is örökbe fogadtunk, akit Áfonyának neveztünk el. Végtelenül aranyos volt, mindenhová követett bennünket. Ahogy kijöttünk a tengerből, egyből az ölünkbe kucorodott, még az sem zavarta, hogy vizes lett. Itthon nincs háziállatunk, így Zalánnak óriási élmény volt egy ilyen apró élőlényről gondoskodni: mindig ő vitt ételt és vizet neki, sőt rengeteget játszottak is együtt” – mondta Piros, aki családjával kulturális élményeknek is hódolt Horvátországban.

vagopiros_kisfiaval

Korculán Marco Polo nyomait követve három múzeumba is ellátogattunk. Zalán ebédelni sem volt hajlandó, ameddig mindet végig nem jártuk. Megnéztünk egy látványos kardtánc előadást is, ahol egyenruhás férfiak táncoltak katonás zenére. A tánc abból az időből származik, amikor Európa egyes részei arab megszállás alatt álltak, a zene azonban egyáltalán nem volt keleties hangzású” – árulta el a műsorvezető, aki frissen, kipihenten tért vissza a napokban a Class FM stúdiójába.