Legyünk nagyok a legkisebbekért – pelenkaadományok

A dm a nehéz körülmények között élő családok és gyermekeik támogatását tűzte ki célul! 30 pont adományozásával egy heti, 200 pont adományozásával egy havi pelenka-csomagot biztosíthatunk.

Az „együtt egymásért” programsorozat keretein belül novemberben már a második kampány indult. Ám ezúttal nem az óvodásokra, hanem a hátrányos helyzetű kisgyermekes családokra helyezték a fő hangsúlyt. A kezdeményezéssel 260 kisbabát tudnak elérni és pelenkával támogatni.

„Az ötlet a cégnél született meg.” – kezdi Kanyó Roland a dm PR menedzsere„Az együtt egymásért név alatt két társadalmi felelősség vállalás kampányt indítottunk el. A második kampány a amit novemberben indítottunk el. Ennek a központi figurája a gyerekek illetve a rászoruló családok.” A program alapgondolata az volt, hogy minden olyan városban, ahol van egy dm üzlet keresnek egy rászoruló családot, és támogatják.

Mit tehetünk mi?

A vásárlóikat is bevonják a programba, akik pontadománnyal segíthetik a családokat. A CSR kampány (CSR = cégek társadalmi felelősségvállalása) olyan társadalmilag fontos problémához kapcsolódik, ami világméretű, hiszen a szegénység nem csupán a 3. világ országainak lakosait érinti. Az éhség, a szegénység a világ azon területein is jelen vannak, ahol növekszik a munkanélküliség, és ezáltal a szociális segítségre szoruló családok száma.

Magyarországon 2010-ben 80.000 család élt hátrányos helyzetben, a regisztrált munkanélküliek száma pedig elérte a 11%-ot. Vannak dolgok, amik számunkra teljesen hétköznapiak, sokaknak azonban nehéz életkörülményeik miatt szinte elérhetetlenek. Amikor valaki vállalkozik a gyermekvállalásra, abban reménykedik, hogy minden nélkülözhetetlen dolgot meg tud majd adni születendő kisbabája számára.

A legszükségesebb is hiányzik

Sok szülő azonban a hétköznapok terhei alatt még a legszükségesebb dolgokat sem tudja biztosítani gyermekei számára. A kisgyermekes családoknál ebbe a körbe tartozik a pelenka is, melynek megvásárlása szintén hatalmas pénzügyi megterhelést jelent az édesanyáknak. Az együtt a babákért kampány keretében most ezeknek a családoknak a támogatását tűztük ki célul.

A Katolikus Karitász 15 egyházmegyében van jelen, számos munkatárssal és 10 ezer önkéntessel dolgoznak, akik egy adatlap segítségével választották ki a családokat. „Akik megfeleltek a szempontsornak azok kerülhettek bele” – magyarázza : Joubert Lászlóné a Katolikus Krisztina gazdasági vezetője.

Együttműködő partnereik segítségével közel 260 nehéz körülmények között élő család támogatását próbálják biztosítani pelenka-adomány segítségével. Az adományozás során minden dm üzlet szimbolikusan felvállalja a „keresztapai” szerepet egy-egy nehéz anyagi körülmények között élő kisgyermekes család felett.

Pontozz Te is!

A vásárlók november 1. és december 31. között a boltokban található infópulton keresztül 30, illetve 200 active beauty ponttal járulhatnak hozzá egy-egy kisgyermek heti, illetve havi pelenka-csomagjának biztosításához. Az összegyűlt pontok alapján a Karitász adja át a pelenkákat a rászoruló családok részére.

Forrás:


Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.