Olcsó és igényes egynapos nyaralások- garantált élménnyel

Mindannyian ismerjük azt az érzést, amikor eljönnek a meleg hónapok, mi pedig elkezdünk gondolkodni azon, hogy hova menjünk nyaralni, miként lehetne egy fergeteges kirándulást szervezni a gyermekeknek, és hogyan lehet olcsón kikapcsolódni azokkal, akiket nagyon szeretünk? Nos, erre kerestünk a választ mi is!

Éppen ezért összegyűjtöttünk négy 1 napos nyaralási ötletet, amely költséghatékony, élményekben és kalandokban gazdag. Olyan kirándulást szeretnénk, amely a nap végén hazaérve azt az érzést hagyja maga után, hogy szörnyen fáradtak vagyunk, de megérte, mert ezt és ezt láttuk, azt tapasztaltuk, és mérhetetlenül sokat nevettünk.

Összeállításunkban gondoltunk a nagycsaládosokra, párokra, fiatalokra és barátokra egyaránt, így bízunk benne, hogy mindenki megtalálja a kedvére valót.

1. Zamárdi kalandpark

Csodaország hangulata a gyermekek számára leginkább egy kalandparkban érezhető, ahol az ügyességükre, a logikára, a kalandvágyra és a jó kedvre van csupán szükségük. Ezt szem előtt tartva, egy tartalmas tavaszi-nyári programként bátran ajánljuk a Zamárdi kalandparkot, amely tartalmas, élményekben gazdag, és mégis megfizethető kikapcsolódást nyújthat a legkisebbek számára is.

Ezt az alkalmat nagycsaládosoknak ajánljuk.

Ára: 2500-3000 forint.

A részletekért kattints ide.

2. Biciklizd körbe a Velencei- tavat!

A biciklizés jó móka a melegebb a hónapokban, ha pedig egy hosszú távot választunk, akkor igen nagy kihívások is rejtőzhetnek benne. Kalandra fel, ebben a fantasztikus programban csupán egy kerékpárra lesz szükséged! A Balaton és a Velencei-tó egyaránt kedvelt helye a bringásoknak, mi most mégis az utóbbit ajánljuk Nektek, hiszen 4-5 óra alatt kényelmesen körbe tudtok érni, így még maradhat idő egy kis fürdésre, fagyizásra is. A Déli-pályaudvarról óránként indul alacsony padlós légkondicionált vonat, amely praktikus lehet a kerékpárok szállításához, az oda-vissza kerékpár jegy pedig még az 1000 forintot sem éri el. A nap végére a fáradtság garantált, ám az is biztos, hogy felejthetetlen élményben lesz részetek. A programot mindenkinek ajánljuk, aki szeret bringázni, fürdeni, és élvezni egymás társaságát!  Az alkalom ára attól függően alakul, hogy hány gombóc fagylaltot nyalsz el az út végére, és hány tejfölös lángos láttán döntesz úgy, hogy még egy biztosan beléd fér!

3. Vadregényes Mátra!

A Mátra az Északi-Középhegység részeként, az egyik legizgalmasabb természeti tájegység a barangolásra kicsiknek és nagyoknak egyaránt. A Tarna- és a Zagyva-völgyétől körbefogva terül el, itt emelkedik hazánk két legmagasabb csúcsa, az 1014 méteres Kékes és a 965 méter magas Galyatető. Éppen ezért mindenképpen el kell látogatnunk életünk során legalább egyszer ezekre a helyekre, erre pedig egy-egy napos kirándulás egyszerűen tökéletes alkalmat nyújt.

Igazi túrázókként érdemes itthonról elindulnunk, azaz hátizsák, sportcipő és baseball sapka mindenképpen legyen nálunk, a táskánkban pedig érdemes elrejteni egy kis szalonnát, hagymát, hogy alkalomadtán, a megfelelő helyszínen tudjunk nyársat készíteni, megsütni az ebédünket, az egy finomat lakmározni.

A program ára attól függően alakul, hogy hol száltok fel a vonatra, vagy milyen módon tudtok eljutni a helyszínre. Azt ezt követő költségek már elenyészőek, pláne, ha a sütést választjátok!

Ajánljuk ezt a túrát mindenkinek, kicsiknek és nagyoknak egyaránt!

4. Utazz akár külföldre!

Felső-Ausztria

Manapság az utazni vágyóknak számos opciót kínálnak az utazási irodák, így az, hogy mennyiért, mikor, hova utazunk, már csak rajtunk áll. Az interneten kutakodva számos egy napos buszos kirándulásra lelhetünk országhatáron belül és kívül is. Így kevesebb, mint 10 ezer forintért juthatunk el Horvátországba, Csehországba, Olaszországba, Szlovéniába és Ausztriába, ahol számos nevezetes és szép helyet tekinthetünk meg.

Ezt a programot nagycsaládosoknak, pároknak, és barátoknak ajánljuk!

Forrás: pozitivnap

Forrás:

Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.