ReklámFeszt 2012. – Egészségkonferencia

Az idei ReklámFeszt újdonságai közé tartozik „Az egészség reklámja – Az egészségmarketing új lehetőségei Magyarországon” című konferencia szeptember 19-én délelőtt.

Az előadók – az egészségügyi reklám és -marketing szakma kiválóságai – első alkalommal összegzik a téma aktualitásait nemzetközi összehasonlításban, jövőkép utak felvázolásával.

Az  egészség reklámja – az egészségmarketing új lehetőségei Magyarországon című konferencia programja

2012. szeptember 19. 9.30 – 12.30

Helyszín: Budapest, Erzsébet tér, Akvárium, Borbár

9.30   Megnyitó – Beke Zsuzsa, a Magyar Reklámszövetség alelnöke

Köszöntő –  Morva Gábor, a Magyar PR Szövetség alelnöke

Az egészség, mint trend 2012. – Kiss Katalin kutatási igazgató/Szinapszis Piackutató

Az egészségmarketing jogi és etikai kérdései – Dr. Fazekas Ildikó elnök/Európai Önszabályozó Szervezet (EASA); főtitkár/Önszabályozó Reklám Testület

A magyar egészségfogyasztó viselkedésének jellemzői, az egészségigény sajátosságai – dr. Lantos Zoltán igazgató/GFK Global

reklamfeszt1

Kommunikációs akupunktúra – kockázatok és mellékhatások az egészségügyi kommunikációban – Mészáros Zsolt igazgató/ÉrtékTrend Consulting

Egészségmarketing a médiában (számok és tények) – Mihalszki Zsuzsa igazgató/Kantar Media Hungary

Nemzetközi kitekintés az egészségügyi online trendekre – Gyarmati Gábor online szakértő

Információhiány az egészségügyben, egészségkommunikáció 2.0 –  Varga-Tarr Sándor kommunikációs szakértő/ Egészségügyi Média Szövetség

Innovatív megoldások az egészségügyi kommunikációban – Lukács Katalin igazgató/H2Online

12.30 – sajtótájékoztató, fogadás

A konferencia elnöke: G. Németh György igazgató/AC Communications, főszerkesztő/ napidoktor.hu

Belépés csak előzetes regisztrációval: gngy@gngy.eu

A rendezvény szakmai partnerei: Richter Gedeon, Szinapszis Egészségpiaci Kutató, Benyovszky Orvosi Központ

Médiapartner: H2Online.hu, webbeteg.hu, kamasz-panasz.hu

Kiemelt médiapartner: napidoktor.hu

Forrás: