ReklámFeszt 2012. – Egészségkonferencia 2012-09-13 Napi Hírek Megosztás: Tweet Az idei ReklámFeszt újdonságai közé tartozik „Az egészség reklámja – Az egészségmarketing új lehetőségei Magyarországon” című konferencia szeptember 19-én délelőtt. Az előadók – az egészségügyi reklám és -marketing szakma kiválóságai – első alkalommal összegzik a téma aktualitásait nemzetközi összehasonlításban, jövőkép utak felvázolásával. Az egészség reklámja – az egészségmarketing új lehetőségei Magyarországon című konferencia programja 2012. szeptember 19. 9.30 – 12.30 Helyszín: Budapest, Erzsébet tér, Akvárium, Borbár 9.30 Megnyitó – Beke Zsuzsa, a Magyar Reklámszövetség alelnöke Köszöntő – Morva Gábor, a Magyar PR Szövetség alelnöke Az egészség, mint trend 2012. – Kiss Katalin kutatási igazgató/Szinapszis Piackutató Az egészségmarketing jogi és etikai kérdései – Dr. Fazekas Ildikó elnök/Európai Önszabályozó Szervezet (EASA); főtitkár/Önszabályozó Reklám Testület A magyar egészségfogyasztó viselkedésének jellemzői, az egészségigény sajátosságai – dr. Lantos Zoltán igazgató/GFK Global Kommunikációs akupunktúra – kockázatok és mellékhatások az egészségügyi kommunikációban – Mészáros Zsolt igazgató/ÉrtékTrend Consulting Egészségmarketing a médiában (számok és tények) – Mihalszki Zsuzsa igazgató/Kantar Media Hungary Nemzetközi kitekintés az egészségügyi online trendekre – Gyarmati Gábor online szakértő Információhiány az egészségügyben, egészségkommunikáció 2.0 – Varga-Tarr Sándor kommunikációs szakértő/ Egészségügyi Média Szövetség Innovatív megoldások az egészségügyi kommunikációban – Lukács Katalin igazgató/H2Online 12.30 – sajtótájékoztató, fogadás A konferencia elnöke: G. Németh György igazgató/AC Communications, főszerkesztő/ napidoktor.hu Belépés csak előzetes regisztrációval: gngy@gngy.eu A rendezvény szakmai partnerei: Richter Gedeon, Szinapszis Egészségpiaci Kutató, Benyovszky Orvosi Központ Médiapartner: H2Online.hu, webbeteg.hu, kamasz-panasz.hu Kiemelt médiapartner: napidoktor.hu Forrás: