Edzés? Inkább ne! – Van megoldás….

Sokszor tapasztalhatjuk napjaink során, hogy elhagy az energiánk – fáradtak vagyunk az edzéshez? Próbáljunk ki pár trükköt!

Edzés és fáradtság

Még jó pár óra van hátra a napból, van még néhány elintéznivalónk és edzeni sem ártana, de úgy érezzük: képtelenek vagyunk rá, teljesen elhagyott az energiánk. Jobb lenne csak otthon heverni és pihenni! Ismerős érzés? Néhány egyszerű trükk segíthet, hogy ne hagyjuk el teljesen magunkat, feldobódjunk és újult erővel folytassuk a napot! Lássuk, mik ezek!

Először is együnk! Az evés rögtön plusz energiához juttat minket. Természetesen, nem kell a leghizlalóbb ételeket behabzsolni, de az edzés előtt 2 órával fogyasszunk el egy szelet teljes kiőrlésű kenyeret, fél-1 teáskanál mogyoróvajjal megkent kenyérrel, és/vagy 1 teáskanál nem cukrozott lekvárral. Egészséges fehérje, zsír és szénhidrát is van benne, amely stabilizálja a vércukorszintet és az energia szintet.

Fotó: 123rf.com

Kezdjük az edzést egy kis sétával! Ha alulmotiváltnak érezzük magunkat, elég egy ötperces séta is, hogy helyrejöjjünk. Lélegezzünk mélyeket és lassan séta közben! Ez a mini meditáció fokozza a koncentrációt, és segít, hogy nekiálljunk egy hosszabb edzésnek. Minden alkalommal adjunk plusz öt perc sétát az eddigihez!

A zene egyenlő az energiával. Hallgassunk zenét! Feldob és energetizál, ideális módszer arra, hogy meghozzuk a kedvünket az edzéshez. Tegyük fel kedvenc zenénket, táncoljunk is, hogy a szívverés is gyorsuljon és megváltozzon a test hőmérséklete.

A partner is feltölt energiával! Legyen egy partnerünk az edzéshez. Lehet az barát, vagy valaki, akit már az edzőteremben ismertünk meg. Ő segíthet, hogy motiváltak maradjunk, szem előtt tartsuk, hogy mozognunk kell és be kell tartanunk a diétánkat. Ha egyikünk nem akar edzeni menni, a másik rábeszélheti. Ráadásul a versenyszellem is feltámadhat, igyekszünk egyformán jól teljesíteni edzés közben, ami szintén motiváló lehet.

Forrs: Napidoktor.hu


Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.