Tavaszi lapos has étrend

Nemsokára beköszönt a rövid toppok és forrónadrágok időszaka, így nem árt ha gyorsan és egészségesen megszabadulunk a nők legkényesebb pontjának, a hasnak a zsírpárnáitól. A cél,a lapos has!

Lapos has: ezeket t/együk meg érte!

Mint ahogy az rengetegszer elhangzik, egyik diéta sem ér sokat megfelelő mozgás nélkül. Olykor viszont jól jön néha egy kis segítség, hogy felgyorsítsuk a folyamatokat. A legújabb kutatások szerint bizonyos ételek és italok fogyasztásával, sokkal könnyebb megszabadulni a hason lévő feleslegtől mint ha csak hagyományosan diétáznánk.

  • Az egyik ilyen étel a mandula, amely magas rostartalmának köszönhetően csökkenti az éhségérzetünket. Naponta egyszer tízóraira vagy uzsonnára együnk egy adag mandulát és hatás nem fog elmaradni.

mesés mandulaolaj

  • A leggyorsabb módja a lapos has elérésének, ha minél több leveles zöldséget – spenótot, salátát- fogyasztunk. Ezen ételek kalóriatartalma nagyon alacsony és mindamellett nem okoznak felfújódást, mint ahogy például a bab, borsó vagy a káposzta.
  • A tudósok szerint segíti diétánkat az olívaolaj is. Olyan anyagokat tartalmaz, amelyek csökkentik az éhségérzetet és a benne található természetes olajsavnak köszönhetően, könnyebben bontja el szervezetünk a felesleges zsírt, megakadályozva ezzel hogy a kényes testrészekre lerakódjon.
  • Erről a listáról sem hiányozhat a zöld tea, amelynek rengeteg jótékony hatása ismert. Antioxidáns hatású, segíti az emésztést és csillapítja az éhségérzetet is. Ha nem is diétázunk, egészségünk érdekében napi két csésze fogyasztása ajánlott.

  • El is érkeztünk a leghatékonyabb zsírégető ételhez, a paradicsomhoz. Amellett hogy ízletes, rendkívül fontos szerepet játszik a zsírbontásban. Negatív kalóriás ételnek is számít, amely azt jelenti, hogy több kalóriát éget el a szervezetben, mint amennyit tartalmazott.

Forrás: Napidoktor.hu


Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.