Pajzánkodás a fürdőben

A magyarok 40 százaléka szívesen fürdik vagy zuhanyzik együtt párjával, leginkább a 18-25 évesek szeretik a közös vizes pillanatokat. Az ismert emberek közül Dukai Reginát és Istenes Bencét látnánk a legszívesebben fürdőkádunkban.

A Szerelvénybolt Kft. fürdőhasználati felméréséből az is kiderült, hogy minden ötödik ember magával viszi okostelefonját is a fürdőbe. Tízből egy családban pedig többen is lefürdenek ugyanabban a vízben, hogy így csökkentsék számlájukat.

A magyarok 20 százaléka mondta azt a Szerelvénybolt Kft. által készített felmérésben, hogy a fürdőbe is magával viszi okostelefonját, és azzal üti el az időt. Így nem csoda, hogy minden tizedik válaszadó ejtette már bele mobilját vagy digitális kütyüjét a WC-be vagy fürdőkádba.

A felmérésben részt vevő magyarok 40 százaléka nyilatkozta azt, hogy ha teheti, szívesen fürdik együtt párjával. Leginkább a 18-25 évesek szeretik a közös fürdőzéseket és zuhanyzásokat, közülük háromból ketten szoktak párjukkal együtt fürdeni, de a 26-35 év közöttiek fele is a páros fürdést választja. Leginkább azok szeretik a közös pancsolást, akiknek van fürdőkád az otthonukban. Akadnak olyanok is, akik nem csak párjukkal, de magyar ismert emberekkel is szívesen fürdőznének együtt, a férfiak Dukai Reginát és Liptai Claudiát látnák leginkább a fürdőkádjukban, míg a nők körében Istenes Bence és Csányi Sándor színész a legnépszerűbb.

Tusolással spórolunk a vízszámlán

Majd minden tizedik családban többen is lefürdenek egy vízben, hogy így is csökkentsék fogyasztásukat, azonban csupán a válaszadók 5 százaléka hasznosítja újra a fürdővizet, például felmosásra vagy WC-lehúzásra. A rendszeres mosakodásból viszont nem engedünk: a válaszadók kétharmada naponta tisztálkodik, minden negyedik megkérdezett pedig napjában többször is. „A válaszadók kétharmada inkább a tusolást választja fürdés helyett, hogy kevesebb vizet fogyasszon, a háztartások harmadában pedig víztakarékos zuhanyfej felszerelésével csökkentik a számlát” – emelte ki Patonai Roland, a Szerelvénybolt Kft. tulajdonosa.

A megkérdezettek fele ötleteléssel, fejben való listaírással tölti a tusolásra, fürdésre fordított időt, míg minden harmadik válaszadó ábrándozással és fantáziálással köti le ilyenkor a gondolatait. A megkérdezettek között akadt olyan is, aki egyszer annyira elgondolkozott, hogy fehérneműben látott neki a zuhanyzásnak.

Még mindig mindent a WC-be öntünk?

A Szerelvénybolt Kft. felméréséből kiderült, hogy a magyarok 15 százaléka még mindig rendszeresen a WC-be önti a sütés, főzés után megmaradt fáradt olajat, de akadnak olyanok is, akik a szilárd ételmaradékot és a cigicsikket is a WC-be dobják. „Ami igazán meglepő, hogy főként a fiatalabb, 35 év alatti korosztályra jellemző, hogy a sütőolajat még mindig a WC-be önti” – magyarázta Patonai Roland. Nem is csoda, hogy a felmérésben részt vevő magyar családok felének dugult már el a WC-je, a legextrémebb esetekben túl nagy csont vagy épp a gyerekek szeretett kisautója okozta a problémát.

Forrás: https://napidoktor.hu/index