Hatékony edzés 20 perc alatt?

Gyors és hatékony fogyásként hirdetik a Speedfitnesst – 20 perc edzés, 2 óra kondi helyett. De miről is szól ez?

Ha a fittségről és a fogyásról van szó, mi más lenne mindenki álma, mint egy gyors és hatékony fogyási módszer, egy edzésterv, ami nem kerül sok időbe?

Éppen gyorsasága és hatékonysága miatt kíváncsiak sokan a Speedfitnessre, illetve a technikára, amellyel rövid időn belül eredményt érhetünk el.

A Speedfitness furcsa módszernek tűnhet. Ajánlói gyors fogyást garantálnak, és azt, hogy aki így fogy le, nem is hízik vissza. A Speedfitness egy elektrostimulációs edzés, rövidítése EMS edzés. Lényege, hogy az egész testet stimulálja elektromos impulzusokkal.

Az elektromos impulzusok segítségével olyan intenzív izom összehúzódások történnek, melyekre tudatosan, akarattal, illetve a hagyományos technika igénybevételével nem lenne képes az ember. A Speedfitness edzés során az izmok 90 százaléka mozog nagyon intenzíven. Sokak problémáját, az ízületek fokozott terhelését is elkerülhetjük vele, mert ez az edzés kíméli az ízületeket.

Hatékonysága mellett tehát, a Speedfitnesst igen kíméletes és biztonságos edzésnek is tartják. Növelhető vele az edzettség, erősíti és növeli az izomzatot és természetesen a fogyás sem utolsó a jótékony hatásai között. Jó közérzetet teremt, és fokozza a sportolói teljesítményt. Mivel az izom összehúzódások intenzitása igen magas, ez az oka a gyors eredménynek, legyen szó nagyobb edzettségről vagy fogyásról.

Egy Speedfitness edzés időtartama nagyjából 20 perc. Úgy is lehet fejlődni, ha az edzés alatt gyakorlatok végzése nem történik, de annak érdekében, hogy az eredményeket fokozzuk, az alap gyakorlatok és mozgások is végezendők. A Speedfitness edzés személyi edző irányításával történik, ezért azok teljesen személyre szabottak is lehetnek.

Ahogyan más testmozgás esetében is, az edzés mellett ajánlott odafigyelni arra, hogyan táplálkozik az ember. Lehetőleg kerülje a zsíros, hizlaló ételek fogyasztását, a megfelelő étkezés ugyanis erősíti az edzés hatását! Fontos, hogy edzés előtt 2-3 órával már ne együnk, de az sem megfelelő, ha egyáltalán nem fogyasztottunk ételt előtte!

Fél órával az edzés megkezdése előtt ajánlott inni egy vagy két nagy pohár vizet. Ásványvíz vagy csapvíz a legjobb, ne fogyasszunk cukros üdítőket és energiaitalokat! A Speedfitness edzés egy kis, testresimuló ruhában történik, amelyet célszerű direkt erre a célra vásárolni.

Az edzés szőnyegen zajlik, zokniban, külön cipő tehát nem szükséges. Az edzések árában általában benne van, hogy azt követően legyen hol felfrissíteni magunkat, zuhanyozni, kap az ember törölközőt és sampont, szappant is. Minden egyebet azonban, amire szükségünk van a test ápolásához, magunkkal kell vinnünk!

Forrás: Napidoktor.hu


Válaszolj

Az e-mail címed nem publikáljuk.